piątek, 15 lutego 2013

#15 Coś z anime, mangi i...zmiany.

© Zuza
No witam, witam! Tak wchodzę na bloga, a tu jeszcze szablon noworoczny! :O
Tak więc, zmieniłam go i proszę, wyraźcie swoją opinię na ten temat :)
Jak zapewne widać po szablonie, strasznie polubiłam anime i mangę. ♥♥
Powyższy obrazek narysowała moja koleżanka, Zuza (na razie bez nicka), bo tak mnie zauroczyły jej prace, że postanowiłam tu zamieścić jedną z nich. Wybacz, Zuza, że bez pytania... Rysowane są na tablecie graficznym. Aha, i bardzo możliwe, że swój nick zmienię na /Sakura.
Mam zamiar coś robić na fanpage'u, a nie tylko informować o nowych notkach. Tak, żeby było ciekawiej ^.^
xoxo

1 komentarz:

  1. Witam cię! Tak to ja ^^ I bardzo fajny obrazek wrzuciłaś :P Ale następnym razem jak będziesz chciała wrzucić mojego RPC'a to spytaj ;) Bo chciałabym je wrzucić na swoją stronkę ;P I masz cudowny blog, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest na wagę złota. :)
Dziękuję!

Ps. Nie idę na coś takiego, jak "obserwacja za obserwację" czy "komentarz za komentarz". Tacy ludzie tracą w moich oczach na wartości. Jeśli blog mi się spodoba, to będę obserwować, a kiedy ktoś komentuje tutaj, to zazwyczaj sprawdzam jego stronę.


Created by Natariko