sobota, 30 marca 2013

#18 Konwent

© Thom
Witajcie! Ostatnio codziennie jestem na moim tumblrze, dlatego jestem pewna, że jeśli coś byście ode mnie chcieli, na 100% będę właśnie tam :) To tak na marginesie. A tak ogólnie to życzę Wam wszystkim wesołych i spokojnych świąt, oczywiście mokrego dyngusa i smacznego jajka!
Ten słodki kociaczek to z TEGO bloga.
Tak mi się spodobał, że po prostu musiałam go wstawić
♥ No bo czyż nie jest słodki? aww ♥
Ech. Ostatnio byłam na konwencie w Rybniku i mam parę pamiątek :) Szkoda, że nie wzięłam więcej kasy, bo ja to bym kupiła cały sklep, heh. :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota. :)
Dziękuję!

Ps. Nie idę na coś takiego, jak "obserwacja za obserwację" czy "komentarz za komentarz". Tacy ludzie tracą w moich oczach na wartości. Jeśli blog mi się spodoba, to będę obserwować, a kiedy ktoś komentuje tutaj, to zazwyczaj sprawdzam jego stronę.


Created by Natariko