piątek, 20 grudnia 2013

#52 Żarcik informatyczny

Taki suchar ostatnio znalazłam. Wiem, że "z" w pierwszym dymku nie powinno być na końcu linijki, ale uznałam, że lepiej już nie poprawiać, bo zepsuję jeszcze i co wtedy będzie. o.o
Żeby nie było: ja nie mylę Halloween z Bożym Narodzeniem (może dlatego, że jeszcze nie jestem informatykiem >.<)
Jeszcze dwa rysunki, owoce nudnej lekcji. :)
EDIT: Tu jeszcze taki dodatek, bo słuchałam Snow is Falling i nagle mnie olśniło, więc przerobiłam tą piosenkę trochę. Jeśli ktoś chce poczytać (ewentualnie pośpiewać), to proszę bardzo. :P

Pages are hanging all around me,
Slender's playing, having fun.
It's too scary for me I should say it
But pages are telling: just have fun.

Time for finding and away running.
People are safe but I'm not.
All the time I am afraid of Slender,
I don't like this kind of games.

He's gonna find and take me tonight.
I'm gonna run away from this place
And Slenderman and pages that's not so cool.

To tylko część, postaram się napisać więcej. Póki co, możecie sprawdzić tą wersję z podkładem. Jeśli coś się nie zgadza, jestem otwarta na krytykę (ale taką konstruktywną proszę). :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota. :)
Dziękuję!

Ps. Nie idę na coś takiego, jak "obserwacja za obserwację" czy "komentarz za komentarz". Tacy ludzie tracą w moich oczach na wartości. Jeśli blog mi się spodoba, to będę obserwować, a kiedy ktoś komentuje tutaj, to zazwyczaj sprawdzam jego stronę.


Created by Natariko