wtorek, 6 października 2015

#96 Gołymbie!

Gościnnie wystąpił Daniel, człowiek próbujący mnie nauczyć śląskiego (i chwała mu za to!) :D

Kilka słów tłumaczenia się, dlaczego miałam zastój w pisaniu bloga:

Sezon przeziębieniowy trwa. Mój organizm się zbuntował i zażądał wsparcia w postaci antybiotyku. Osobiście jestem przeciwko stosowaniu tego typu rzeczy, ale jak nie ma innego wyjścia... Mimo wszystko wolę leczyć się domowymi sposobami :D

Ostatnio był też taki czas, że dużo moich znajomych miało urodziny. A wtedy ciężko się z wszystkim wyrobić. Zwłaszcza, kiedy się samemu prezenty tworzy :3

"Cudowne" jest też to, że zamiast rysować komiksy (albo cokolwiek, chociaż najczęściej zwyczajnie bazgrolę po zeszytach), uczę się matematyki i piszę wypracowania z fizyki, a na informatyce uczymy się o rozmnażaniu pszczół. :') A propos matematyki, Aduś (bohater komiksu o kalkulatorze) ostatnio narysował na tablicy komiks, który następnie wylądował w moim zeszycie. Oto on:
Dla niekumatych: right triangle to trójkąt prostokątny, w komiksie jest gra słów ;)

I jeszcze tak z innej beczki:
Pojawię się na Tsuru w Rybniku, być może zrobię nawet pseudo-cosplay Celty Sturluson (co z tego, że do niej brakuje mi z 10cm wzrostu). A Wy planujecie jakieś cosplaye robić? :>

1 komentarz:

Każdy komentarz jest na wagę złota. :)
Dziękuję!

Ps. Nie idę na coś takiego, jak "obserwacja za obserwację" czy "komentarz za komentarz". Tacy ludzie tracą w moich oczach na wartości. Jeśli blog mi się spodoba, to będę obserwować, a kiedy ktoś komentuje tutaj, to zazwyczaj sprawdzam jego stronę.


Created by Natariko